dimarts, 5 de febrer del 2013

Videotutorial: qüestionari

-Com titularé el meu videotutorial?
Pivot Stickfigure Animator: Tutorial
-Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? 
No, no cal
-Què ensenyaré a fer?
Esneyaré a fer servir un programa d'animació 2D per ordinador anomenat Pivot
-Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Primera feré l'explicació, on ensenyaré com funciona bàsicament el Pivot i les seves utilitats bàsiques, També ensenyaré pas a pas com fer algunes accions bàsiques com caminar, saltar i correr.
Després, en la demostració enseñaré un vídeo ja acabat i editat amb música i tot.
-Quan ho enregistraré?
En una setmana aproximadamaent, una vegada hagi descarregat el programa i recuperat una mica la pràctica en fer-lo servir.
-És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
No, ja que és un programa d'ordinador.
-Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Em descarregaré un programa per a enregistrar la pantalla de l'ordinador. 
-Quina càmera utilitzaré?
Cap, ja que és un programa del mateix ordinador.
-Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
No, potser he de buscar algun tutorial per aprendre jo mateix a fer algunes de les coses. 
-Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
No n'estic segur, potser faig servir la cançó del Jetpack Joyride (la versió dubstep). 
-Què posaré als crèdits?
Els agraïments als creadors del programa, al programa que faré servir per enregistrar, el de edició de vídeo i l'adreça del meu bloc. 
-És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Sí, ja que si algú veu el video i li agrada podrà accedir al meu bloc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada