dimecres, 6 de febrer del 2013

3 tires còmiques, guions

Tira 1
Vinyeta1
En un Starbucks, en Zacarias i en Mark estan conversant.
Z: (...) Doncs jo no suportu a la gent que es com tots els altres.
M: Home...
Vinyeta 2
Z: Sí, sí! S'enriuen de mi perque soc diferent, però jo m'enric d'ells per ser tots iguals, com deia el meu super-ídol Kurt Cobain
Vinyeta 3:
M: (Pensa) És ja el vintè que sento dir aquesta frase, tant de diferent ja no queda ningú comú. (Es veu un pla general del cafè amb tot de "clons" d'en Zaca).

Tira 2
Vinyeta 1
En Zacarias i el seu gos estan al mig del desert. Estan a punt de morir-se de gana i només tenen una poma, es veu en Zacarias estirat al terra allargant la ma cap a la poma.
Vinyetes 2 i 3
El gos salta cap a la poma i li fa una mossegada, deixant-la com el signe d'Apple.
Vinyeta 4
Z: Oh no! Ara no puc menjarme-la! No puc faltar així al respecte a Steve Jobs!
Vinyeta 5
Es veu un titol que posa: 4 dies despres, i de fons l'esquelet d'en Zacarias.




Tira 3
Vinyeta 1
En Mark i en Zacarias són a casa d’un d’ells, parlant.
M: No sé perquè esteu empenyats en ser diferents, diferent s’és en realitat, no tens perquè anar-ho mostran a cada cosa que feu.

Vinyeta 2
Z: Aleshores la teva actitud contra nosaltres no és més que una altra manera més de reafirmar que ets diferent, ens desprecies perquè creus que en realitat el diferent ets tu. En el fons som iguals.
Vinyeta 3
M: Jo mai seré hipster! Aneu a la merda!
Z: Sempre igual els “normals” aquests.. a la merda tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada