dilluns, 12 de novembre del 2012

Preguntes projecte creatiu

Les meves respostes a les preguntes del projecte creatiu.


1-Sobre què/qui estàs fent la recerca al teu bloc?
El meu bloc tracta sobre Dan Auerbach, un músic dels Estats Units que actualment està a la banda "The Black Keys".
 
2-Perquè creus que pot considerar-se art?
Perquè la música en general es considera art, però Auerbach no és un oportunista que es dedica a la música com (des de el meu punt de vista) molts artistes d'avui en dia, sinó que es veu que en sap i té talent.
 
3-Què faràs com a projecte creatiu? Explica-ho detalladament.
No ho sé segur, però es molt probable que faci una cover d'alguna cançó amb el piano, ja que el toco des de fa bastant. Primer triaré la cançó i jo mateix l'adaptaré al piano. Després en un vídeo superposaré la veu del cantant sense la guitarra (si soc capaç de fer-ho) sobre la base musical tocada per mi.
 
4-Quines tècniques i/o materials et fan falta?
Em farà falta un piano, una càmera per gravar, un programa d'edició de sons i un programa d'edició de vídeo (per si faig algun vídeo de presentació.
 
5-Necessites que algú t'ajudi? Qui?
No, només necessito que els meus germans callin mentre gravo i no molestin massa...
 
6-Quin títol tindrà la nova creació?
Dan Auerbach-Things ain't like they used to be (cover).avi (El nom de la cançó pot ser variable perquè encara no tinc decidida quina serà i igual ho faig en un altre format.)
 
7-Podràs portar la teva creació a l'exposició oral?
Si, ja que serà un vídeo i podré portar-lo en un pen-drive.
 
8-Com registraràs el procés? En vídeo o fotografia?
El procés el registraré en fotos, la part de l'adaptació i vídeos, la part de la gravació i l'edició.
 
9-Quan creus que tardaràs en fer-ho?
Suposo que un parell de tardes si trobo la cançó ràpidament, sinó, una mica més.
 
10-Quins dies ho faràs?
Faré una mica de feina en estones lliures que tingui durant aquesta setmana (tardes de dimecres i divendres i estones del cap de setmana principalment.) I el cap de setmana del 24-25
 
11-Pots fer alguna part del projecte a l'escola?
Sí, buscar exemples d'altres covers, buscar una cançó no massa complicada d'adaptar i buscar tutorials sobre com aïllar la veu i amb quin programa fer-ho.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada